Lloguer Apartament amb Piscina a Sant Antoni de Calonge - Apartament a Sant Antoni de Calonge amb vistes al mar i accés directe a la platja - Baix Empordà
Gaudirà d'unes vistes impressionants al mar i a la badia de Palamós desde la terrassa d'aquest bonic apartament situat al complexe residencial Eden Mar de Torre Valentina.
- Ascensor
- Aparcament
- Aparcament gratuït
- Piscina
- Piscina comunitària
- Solarium
- Jardi
- Spa
- Zona infantil
- Billar
- Ping pong
- Futbolin
- Barbacoa
- Terrassa
- Balcó
- Roba de llit
- Bany
- Banyera
- Assecador de cap
- Gel i xampú
- Tovalloles
- Rentadora
- Cuina
- Forn
- Microones
- Nevera
- Congelador
- Cafetera
- Torradora
- Vaixella
- TV
- TV satèl·lit
- WiFi
- Wifi gratuït
- Restaurant
- Bar
- Bogaderia
- Recepció 24h
- Tenis
- Hípica
- Paddle
- Golf
- Mini golf
- Pitch and putt
- Bolera
- Paintball
- Platja
- Esqui nàutic
- Submarinisme
- Vela
- Surf
- Windsurf
- Senderisme
- Via ferrada
- Rutes
- Enoturisme
- Cinemes
- Parc d'atraccions
- Parc aquàtic
- Esglesia
- Vistes al mar
- A primera línia de platja
- Adaptat per a nens
- Només no fumadors
- No s'accepten animals
- Festes no autoritzades
- Hooligans no acceptats
- No comiats de solter
- No grups de joves
Calendari de disponibilitat:
Apartament a Sant Antoni de Calonge amb vistes al mar i accés directe a la platja
Apartament de lloguer vacacional a Sant Antoni de Calonge amb vistes al mar
Vine i gaudeix d'aquest fabulós apartament de Sant Antoni de Calonge ubicat al Complexe Eden Mar!
El complexe Eden Mar està envoltat de magnífics jardins i accés directe a les cales i a la platja gran de Torre Valentina.
El seguent apartament té una capacitat per 3 persones, ja que disposa d'un llit de matrimoni (amb 2 llits individuals), i al menjador d'un sofà amb un altre llit supletori sota.
La cuina ha estat reformada a l'any 2019 , i ara és una cuina americana amb tots els utensilis necesaris per gaudir de l'estada. (Ex. olles i cuberteria, cafetera, torradora, microondes..) i un lavabo totalment reformat.
L'apartament ofereix unes esplèndides vistes al mar, on podràs gaudir del sol i de les vistes d'una de les millors platges de la Costa Brava!
L'apartament té wifi i parking privat inclòs en el preu.
La Comunitat disposa de menjador privat interior, zona de barbacoa exterior, 3 pistes de tenis i pista de bàsquet, 3 piscines amb activitats i concursos aquàtics, solarium, restaurant privat (mesos de juliol i agost), espai de jocs interiors (ping-pong, billar, futbolí, etc), guarderia intantil, serveis a domicili de prensa, pà i bolleria i servei propi de neteja i bugaderia.
Alguns d'aquests serveis no són gratuits i per tant no estan inclosos en el preu del lloguer. A consultar al fer la reserva.
El municipi de Sant Antoni de Calongeés ideal per a practicar tot tipus d'esports aquàtics, disfrutar de la bellesa de les seves platges i fer excursions pel pla de Calonge tot descubrint les seves masies,vinyes i bodegues.
Tots els pobles del seu entorn tenen la seva màgia particular i diferents activitats per a dur a terme, a Palamós trobarem grans platges i alhora petites Cales, en un dels seus dos ports nàutics, hi trobem el Museu de la Pesca, vora la Llotja, on grans i petits podràn aprendre una mica més de l´història i actualitat de la Pesca a la Costa Brava.
A Calonge, els encantadors carrers de tot el seu poble ens arrosseguen cap al seu Castell Medieval.
A Castell-Platja d'Arol'entreteniment està assegurat tant de dia com de nit, de dia, podem fer un recorregut per la mítica avinguda principal on hi trobem totes les botigues d´última moda i petits i encantadors museus entre ells el Museu de La Nina, i per a la diversió dels més joves, el Parc Acuàtic Acuadiver romàn obert tota la temporada. Al pondre´s el sol, un gran nombre d'exclusius locals nocturns amenitzen la nit.
Estudi inscrit al Registre de Turisme de Catalunya (RTC) amb el número: HUTG-018608-17
Lloguer Apartament amb Piscina a Sant Antoni de Calonge - Girorooms Torre Valentina Eden Mar III